Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Andreas Joannisson - 8 januari 2012 23:34

MC VS JYP - Helt sjuka micros och snabba spel. Pga detta så har matcherna haft stalkers och zeloter som sina främsta enheter. 5:e kartan blev en riktig rysare med en klassisk baserace som ledde till oavgjort. Vilken rysare!


Så semifinalen gick till en 6:e karta där MC vann en ganska enkel och snabb match


I finalen spelar Sound (Terran) mot MC (Protoss)


Av Andreas Joannisson - 8 januari 2012 22:58

Efter 5 spelade kartor vann Sound med 3-2. Hans marines och tanks gjorde det de var bäst på dvs. ta ut viOLets zerglings och Mutalisker. Båda spelarna visade hög klass på deras micro och nu blir det en lång väntan på nästa finalist.

MC eller JYP?

Av Andreas Joannisson - 8 januari 2012 21:29

Sound VS viOLet


MC VS JYP


Vilka spelar i finalen? Jag tror Sound mot MC där Sound vinner.


Av Andreas Joannisson - 8 januari 2012 15:06

Igår hade jag ett stretchingpass. Poängen är att gå från ena övningen till nästa utan vila.


Några tips när du stretchar. När du sträcker ut muskeln ska du hålla kvar i ca 15sekunder för att få bästa effekt.

Om du hellre vill tänja ska du göra mjuka rörelser ut till muskelns ytterläge.

Tänk på att inte ha bråttom när du stretchar utan ta den tid det behöv ca 20minuter. Det är ju faktiskt en del av träningen.


Av Andreas Joannisson - 8 januari 2012 00:15

Sound VS ReaL

MarineKing VS viOLet

Nerchio VS MC

DIMAGA VS JYP


Hur ska detta sluta?


Sound, MarineKing, MC och DIMAGA går vidare tror jag.


Vad hände med HerO? han hade ingen bra dag och förlorade mot viOLet och Nerchio men vann mot Naama.

Presentation


Lilla killen som flyger är min son Gabriel

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tar du helst med dig till en öde ö?
 Kompis
 Mamma
 Pappa
 Bok
 En såg
 En kniv
 Fiskenät
 Tändstickor
 Mobiltelefon
 Laptopen
 Min kudde
 Mitt gosedjur
 Min hund
 Min katt
 Bibeln
 Gröngölingshandboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skola och utbildning

"KASAM" Känsla av sammanhang.

Begripligt, hanterbart och meningsfullt.

Hälsa

"ett tillstånd av fullständigt fysiskt, psykiskt och socialt välbefinnande"

 

Gästbok

Ordspråk

Den som har vett spar sina ord, en förståndig man håller huvudet kallt.

Filmhyllan

300

Troj

Matrix triologin

Kill Bill 1 och 2

SWAT

 

Dessa filmer anser jag borde finnas i varje filmhylla. Action, spänning och kärlek gör en bra film.

Min topplista på StarCraftspelare

1:a Liquid HerO (P)

2:a EGPuMa (T)

3:dje EGIdrA (Z)


Ovido - Quiz & Flashcards