Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

SCAN invit

Av Andreas Joannisson - 29 januari 2012 23:04

I denna turnering gjorde de 8 bästa europeiska spelarna upp om titeln.


Stephano mötte Grubby i finalen, en final som spelades i bäst av 5 matcher.

Stephano gjorde processen kort och vann 3 raka matcher. Grubby hade inte mycket att säga till om.


Vi säger grattis till Stephano och hoppas på att få se fler matcher där det bjuds på lite mer motstånd.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas Joannisson - 2 februari 2012 01:05

Följ mig på vasse77.blogspot.com

Av Andreas Joannisson - 1 februari 2012 13:35

Jag och två kompisar var på träning igår tisdag. Passet kallades för Rambo och var en lättare form av bodypump.   Vi andvände step-up bräda, hantlar och kettelbells.   Bra träning för hela kroppen.   Kostnaden är ju viktig, vad får man ...

Av Andreas Joannisson - 1 februari 2012 13:32

Andra Moseboken Mose för folket från slaverii Egyptens landgenom Röda havetöver till Sinais strand                   Får på Sinais berg budfrån skapelsens enda GudFolket genom öknen han förderas olydnad resan stör.           Öknens m...

Av Andreas Joannisson - 1 februari 2012 12:42

1:a - EMPIRE 2:a - FXO 2:a - LIQUID 4:a - MOUZ 5:a - REIGN 6:a - EG 7:a - ROX.KIS 7:a - QUANTIC   se fullständig tabell på www.nasl.tv   Denna vecka kommer följande lag att mötas: EMPIRE vs MOUZ 2/2 FXO vs ROX.KIS 3/2 REI...

Av Andreas Joannisson - 1 februari 2012 11:37

ReIGN: ARTIST (T), AXSLAV (P), SLUSH (Z), KIWIKAKI (P)  Rox.Kis: ABVER (Z), FREER (P), TITAN (P), LIVEZERG (Z)   ARTIST vs ABVER 0 - 1 ARTIST försökte harassa och droppade 8 hellions i ABVERs huvudbas men ABVER var snabbt där med sina z-ling...

Presentation


Lilla killen som flyger är min son Gabriel

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tar du helst med dig till en öde ö?
 Kompis
 Mamma
 Pappa
 Bok
 En såg
 En kniv
 Fiskenät
 Tändstickor
 Mobiltelefon
 Laptopen
 Min kudde
 Mitt gosedjur
 Min hund
 Min katt
 Bibeln
 Gröngölingshandboken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skola och utbildning

"KASAM" Känsla av sammanhang.

Begripligt, hanterbart och meningsfullt.

Hälsa

"ett tillstånd av fullständigt fysiskt, psykiskt och socialt välbefinnande"

 

Gästbok

Ordspråk

Den som har vett spar sina ord, en förståndig man håller huvudet kallt.

Filmhyllan

300

Troj

Matrix triologin

Kill Bill 1 och 2

SWAT

 

Dessa filmer anser jag borde finnas i varje filmhylla. Action, spänning och kärlek gör en bra film.

Min topplista på StarCraftspelare

1:a Liquid HerO (P)

2:a EGPuMa (T)

3:dje EGIdrA (Z)


Ovido - Quiz & Flashcards